• وبلاگ : سجاده اي پر از ياس
  • يادداشت : روسري هديه به سران بي غيرت عرب
  • نظرات : 6 خصوصي ، 25 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    هو

    سلام.

    موفق باشيد

    + سميه 

    اگز واقعاً اون روسري كه سر مي كنيد نشون دهنده بي غيرتيه،‏ خوشا به غيرت شما و پدرانتون...

    اين مردم غزه نيستند كه به كمك احتياج دارند.

    .

    .

    اين ما هستيم كه به آنها احتياج داريم.

    الله اكبر ، چقدر استقامت و... اين ما هستيم که بايد خودمون رو به اونها نزديک کنيم و از اونا پاسداري از دين رو ياد بگيريم

    .

    .

    هنوز فکر ميکنيم به مردم فلسطين لطف ميکنيم؟

    اين که فلسطين فلسطين ميکنيم ،بنام کشورشون ميدون ميسازيم و...؟اين كفايت ميكنه؟اين كارا رو كه غير مسلمونها هم انجام ميدن.

    آخه ...

    چي بگم؟

    ما که برا اونا کاري نميکنيم.

    .

    .

    ولي رفقا همين كارا هم از هيچ كار نكردن بهتره، فقط يادمون باشه بابت اين كارهاي كوچيك خيلي به خودمون افتخار نكنيم و سعي كنيم حقشون رو بهتر ادا كنيم.

    با سلام و تشکر از حضور سبزتون تو وبلاگ جهان ارتباطات و تشکر از لينکي که به جهان ارتباطات داديد. بنده هم با افتخار شما رو لينک کردم و اميدوارم موفق باشيد.
    ضمنا در صورت تمايل شما و قراردادن لينک باکس ايرانيان تو وبلاگتون و اطلاع به ما ميتونم لينک شما رو تو اين لينک باکس ثبت کنم.
    سلام خواهر بزرگوار وعزيزم .از فرمايش شما کاملا حمايت مي کنم و حتي بعيد مي دانم که رو سري هم غيرتي به اين جماعت عرب که بي وفا ترين قوم تاريخ بشرند بدهد .بي جهت نبود که پيامبر عظيم الشان (ص) فرمود من از اعراب هستم ولي اعراب از من نيستند. مسلمانان از فرزند نامشروع حسين اردني و مادر يهودي تبارش و يا از آل سعود با اجداد يهودي مذهبش چه انتظاري مي توانند داشته باشند .دست شيرزنان ايران اسلامي را بايد بوسيد كه خاك پايشان ارج وارزش اعراب بي خاصيت را دارد. سلامت و موفق باشيد خواهرخوبم.. حرم مشرف شديد التماس دعا دارم ...

    هوالمحبوب

    با سلام و عرض تسليت به مناسبت ايام سوگ وعزا در ماتم عاشورائيان فلسطيني در سرزمين كربلاي غزه و عاشوراي حسين (ع) در كربلاي نينوا .

    خواهرم زندگي صحنه مبارزه و نبردي بي پايان در مسير احقاق حق و گسترش عدالت و رفع مظلوميت است و در اين صحنه كارزار عبرتهايي بايد آموخت داستان حبيب ابن مظاهر آن صحابي مجاهد يك عبرت براي همه تاريخ است چه زيبا نوشتي كه روسري بر سر زن مومن ، متعهد و آزاده با ارزش است واگرنه آنهم تكه پارچه اي است كه روزگاري زني بدكاره هم همچون همسر كلينتون بر گردنش مي آويزد اما آنها كه خوب بلدند پيراهن عثمان بسازند از هر حربه اي استفاده مي كنند مگر يادمان رفته چفيه به عنوان يك پارچه ارزشي كه روزگاري در جبهه ها هم ما را از گرما محافظت مي كرد و هم از توفان شن رهايمان مي داد و هم زير اندازي در بيابان برايمان بود و هم بالاپوشي در هنگامه خوابمان و هم حوله اي براي خشك كردن صورتمان و... همينها قداستي براي اين تكه پارچه ايجاد كرده بود ولي در برهه اي از زمان همين چفيه مدي شده بود براي دختركان و زناني كه هيچ اعتقادي به حجاب نداشتند و بواسطه مد آن روز اين پارچه ارزشمند را فقط بر گوشه اي از سر مي انداختند اما آن روز صداي اينها در نيامد فرياد نزدند كه چرا به اين چفيه توهين شده است و تنها فرياد باز هم از جبهه انقلابيون بلند شد اما امروز .... به هر صورت من اين عمل ارزشي را احترام گذاشته و بر شما درود فرستاده و نفرينم را نثار همه رهبران فاسد و جنايتكار عربي مي كنم كه در عين ادعاي مسلماني از هر كافر حربي بيشتر به مسلمانان ضربه مي زنند.

    با سلام و عرض تسليت بمناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع)

    وبلاگتون جالب و ارزشمنده و اميدوارم كه همواره موفق و مويد و در راه راست باشيد . بنده مدير لينک باکس ايرانيان هستم . اين لينک باکس به منظور ارائه خدمت به سايتها و وبلاگهاي ارزشي و مفيد طراحي و آماده شده. ضمناً با اين لينک باکس ميتونيد آمار بازديدهاتون رو افزايش بديد و لسيتي از سايتها و وبلاگهاي مفيد و ارزشي رو همواره تو وبلاگتون داشته باشيد. در صورتي که مايل به اظافه شدن لينک خود به اين لينک باکس باشيد ابتدا کد لينک باکس رو از آدرس زير دريافت کنيد و به وبلاگتون اضافه کنيد و سپس به بنده هم اطلاع بديد تا لينک شما رو اضافه کنم .

    لينک باکس ايرانيان : http://iranbestsite.blogfa.com

    با تشكر و احترام

    با سلام و عرض تسليت بمناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع)

    وبلاگتون جالب و ارزشمنده و اميدوارم كه همواره موفق و مويد و در راه راست باشيد . بنده هم با اخبار و مطالبي پيرامون غزه بروزم و خوشحال مي شم اگه يه سري هم به وبلاگ خبري بنده بزنيدو بنده رو از نظرات سازندتون محروم نکنيد . اگر مايل به تبادل لينك باشيد منو با عنوان (جهان ارتباطات) و به آدرس http://fshosani.blogfa.com/ لينك كنيد و به منم خبر بديد تا شما رو لينك كنم .
    ضمناً لينک باکس ايرانيان رو هم بهتون معرفي مي کنم با اين لينک باکس ميتونيد آمار بازديدهاتون رو افزايش بديد.

    لينک باکس ايرانيان : http://iranbestsite.blogfa.com
    با تشكر و احترام

    سلام

    به راستي که راه قدس از کربلا مي گذرد . " راه قدس از کربلا مي گذرد " يعني آماده باش تا صف خون و جان . جمجه ات را به خدا بسپار و دندان صبر بر جگر بگذار و مردانه در صف مردان کربلايي بايست تا گرگان گرسنه يزيدي پيکر حق را مثله نکنند . و يزيد مظهر ظلم و ناجوانمردي و نام و ننگ و خشم و شهوت در تمامي طول تاريخ است ، همانگونه که همواره ، در تمام تاريخ ، صلاي " هل من ناصر " امام عشق از جانب کربلا به گوش مي رسد . تو اي جوانمرد ، بگو که از کدامين قبيله اي !

    شهيد آويني

    *سلام؛

    وبلاکتان را ديديم. إن‌شاءالله ما و شما و همه‌ي دوستاني که اين نظر را مي‌خوانند هر روز بهتر از ديروز باشيم و بتوانيم در راه خدمت به مکتب اهل‌بيت قدم برداريم.

    در ضمن اگر دلتان خواست و وقت داشتيد يک سري هم به وبلاک "استاذنا" بزنيد و از نظراتتان ما را بهره‌مند سازيد. اگر ديديد که "استاذنا" حرفي براي گفتن دارد و مي‌تواند در خدمت به مکتب مفيد باشد آن را لينک بدهيد. متشکرم.

    فعلاً شما مي‌توانيد در "استاذنا" مطالب ذيل را مشاهده بفرماييد:

    1- "جواب به شبهات مطرح شده توسط دکتر يوسف القرضاوي" در هفت جلسه توسط حضرت آيت الله حاج شيخ جواد مروي (حفظه الله تعالي)(حتماً بخوانيد.)

    2- "اسکاتولوژي يا غايت شناسي در اديان". که به بحث فرهنگ موعودگرايي در اديان الهي و غير الهي مي‌پردازد.

    3- نکته‌هايي از محضر حضرت استاد

    4- بازگشتگان از وهابيت (1- حسن بن فرحان المالکي؛ 2- شيخ عبدالله القصيمي)

    5- اثبات وجوب وجود امام معصوم در هر زمان از قرآن کريم

    6- مهدويت در قرآن و در صحيحين

    7- علت اهميت دادن شيعه به بحث امامت

    8- جواب به يک شبهه در رابطه با غدير

    9- ادله‌اي بر تشيع محمد بن جرير طبري مورخ و مفسر معروف اهل سنت در اواخر عمر

    10- لزوم توجه به الغدير علامه اميني

    11- حساسيت برخي از اهل سنت در اخفاء حادثه ي عاشوراء و عدم تحليل آن براي چيست؟

    12- چرا هنوز بعد از گذشت اين همه سال بر امام حسين گريه مي کنيد؟

    13- در تربت امام حسين شفاء است يعني چه؟

    14- مانيفست تبيلغ شيعه

    15- ...

    16- آدرس ما: www.ostazona.blogfa.com

    به نام خدا

    سلام دوستان عزيز من حقير از اين طرح به هيچ وجه استقبال نميکنم و اين طرح را طرحي ميدانم که از روي علم اتفاق نيفتاده است لذا خواهش مي کنم که از تبليغات براي چنين طرح هايي جدا بپرهيزيد .

    روسري در فرهنگ علوي و فاطمي ما نماد شرف و غيرت است و در روايات و همچنين در قرآن نيز وقتي از جلباب ياد ميشود براي زنان رسول خدا براي حفظ حرمت انهاست نه براي ذليل کردن انها ....

    فکر مي کنم کساني که اين طرح را طراحي نموده اند خيلي به مفاهيم ارزشي اسلام فکر نکرده اند . در جريان کربلا حضرت زينب سلام الله عليها به بي غيرتها لباس ذلت عطا کردند نه لباس عزت ....لذا خواهش مي کنم که در تبليغات ديني نمادهاي فرهنگي اسلام و ايران را ذليل نکنيم و ابتدا فکر کنيم و سپس اين نمادها را خرج کنيم . به نظر حقير براي سران کشورهاي عربي همان لنگه کفشهاي ميرزا نوروز کفايت موضوع را مي نمايد . با تشکر و عرض ارادت و پوزش

    يا لثارات الحسين

    فراخوان وبلاگ نويسان آزاده

    حملات موشكي به صهيونيستها در جهاد مجازي...

    سلام
    به نقل ار شبکه خبري الحوار ساعاتي پيش رژيم غاصب و قاتل صهيونيستي به نوار غزه حمله کرده و وارد خاک اين نطقه شده است
    به همه خبر دهيد
    و من الله توفيق

    هيچ ميداني پرچم سرخ بر روي حرم زيباي آبروي انسان

    و مايه فخر بشر حسين بن علي (ع) به چه معناست ؟

    باسمك يا الله.

    روي جماعتي كه ما ديده ايم، سنگ پاي عربستان است!!!

    با روسري دادن هم كم نمي شود!

    باور كنيد...

       1   2      >