X
تبلیغات
از حجاب زنان ایرانی الگو گرفتم و با حجاب شدم - سجاده ای پر از یاس از حجاب زنان ایرانی الگو گرفتم و با حجاب شدم - سجاده ای پر از یاس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : جمعه 103 فروردین 10 ، 3:17 عصر
منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
از حجاب زنان ایرانی الگو گرفتم و با حجاب شدم

 «حنان ترک» بازیگر مصری با اشاره به هفت سال تفکر برای انتخاب حجاب، گفته بود: این دوران، دوران زیانباری بود و ای کاش از روز اول حجاب را انتخاب کرده بودم.
این بازیگر در پاسخ به این سؤال که با حجابت به کجا می‌خواهی برسی، گفته بود: مدتی ستاره اهل زمین بودم و از خدا می‌خواهم تا مرا به ستاره آسمان‌ها تبدیل کند.

حنان ترک + hanan turk
وی گفت: با الگو گرفتن از زنان ایرانی با حجاب شدم. وقتی زنان ایرانی را در سینما دیدم که با پوشش در سینما نقش بازی می‏کنند، فهمیدم که می‏توان هم دین دار بود و هم هنرمند!
حنان ترک بازیگر مشهور سینمای مصر خبرهای منتشر شده درباره پوشیدن و نپوشیدن کلاه‌گیس در یکی از فیلم‌های پیش روی خود را تکذیب کرد.
وی که قرار است به زودی در سریال مصری «گربه‌های کور» بازی کند بر التزامش به حجاب خود تأکید کرد و گفت: التزام من به حجاب مانعی بر اجرای نقش‌های متفاوت در سینما نیست.
حنان ترک با ابراز تعجب از آنچه درباره او منتشر شده گفت: محمود کامل، کارگردان سریال «گربه‌های کور» با من درباره پوشیدن کلاه گیس صحبتی نکرده است.
وی در پاسخ به سؤالی درباره این که کارگردانان معتقدند استفاده از حجاب در خانه‌ها برای بیننده قانع کننده نیست، گفت: من با بسیاری از مردم مصر در رابطه‌ام و نظر آنان به این شکل نیست.
ترک همچنین گفت: من قلبا با پوشیدن کلاه‌گیس و یا موی مصنوعی موافق نیستم اما ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم.

 





کلمات کلیدی :