X
تبلیغات
نامه ای به مسیح ع (بخش اول) - سجاده ای پر از یاس نامه ای به مسیح ع (بخش اول) - سجاده ای پر از یاس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : پنج شنبه 103 فروردین 9 ، 11:39 عصر
ـ در توصیف قدرت خدای سبحان ـ :اوست که آفریده هایش را در دنیا ساکن کرد و پیامبرانش را به سوی جنّ و انس فرستاد تا برایشان پرده از دنیا برگیرند [امام علی علیه السلام]
نامه ای به مسیح ع (بخش اول)

سلام به آخرین ودیعه الهی و خاتم مرسلین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) ، سلام به کتاب آسمانی ما قرآن و سلام به پیا مبر خدا ،

سلام به مسیح (ع)پیامبری که قرآن او را اینگونه توصیف می فرماید


... "و آتـَینا عیسی ابنَ مَریَمَ البـَیـِنات وَ اَیَّدناهُ بـِروُحُ القُدُس ... " ((بقره /253)
" وَیـُکـَلِّمُ الناسَ فی المَهدِ وَ کَهلاً وَ مِنَ الصالِحین." (آل عمران/46)
دوستان از زمانی که از بنده دعوت شد تا نامه ای به مسیح بنویسم هربار که قلم در دست گرفتم هر آن حس می کنم که در حضور و محضر خدا وند بلند مرتبه سخت در حال مراقبت هستم. لذا این کلمات و جملات را بادقت زیادی بکار می گیرم.
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی علیه السلام
سلام و عرض ادب حضور پیامبر خدا حضرت مسیح علیه السلام

خواستم خالصانه ترین سلام و درود خود را از اینجا به حضورتان عرضه نمایم . ای بنده خوب خدا ، از سرزمینی برای شما سلام می فرستم که زمین اش به وجود مردان و زنانی با ایمان و مقتدر مزین است .و در زمانی با شما مکاتبه می کنم که به همت این مردم حکومتی را تشکیل شده است ، عدالت خواه و خدا محور و برای تحقق آرمانهای خود از تعالیم بسیار ارزشمند اسلام بهره می جویند. همان دینی که امروزه توسط هتاکان و دشمنان خدا مورد اهانت قرار می گیرد گرچه به یاری خدا وند هیچ مقدار از ارزش و بها و اصل خویش دور نگشته و دچار رکود نگشته بلکه با این همه ضدیت و عناد و دشمنی باز هم به یاری بزرگ اندیشان و مبلغان و عالمان اسلام، هر روز شاهد شکوفایی و شفاف تر شدن و تحکیم این بنیان استوار الهی هستیم .


ای پیامبر محبت : امروزه شاهد هزاران ترفند و اهانت و بدعت در دینی هستیم که تو برای مردم به ارمغان آورده ای .بدعت و تحریف در دستورات و فرامین دین شما گرفته تا دروغ و تزویر و اهانت به اصول و فروع آن.ای پیامبر خدا کسانی دست به نابودی دین مسیحیت زده اند که لباس روحانی دین تو را بر تن داشته و دارند . یک روز حرام خدا را حلال کرده اند و یک روز دین خدا را مورد توهین و ناسزا قرار می دهند و روزی دیگر برای خوش آمد صهیون دست به کشتار بی گناهانی می زنند که قلب هر انسان پاک نهادی را می شکند و لبریز از نفرت این داعیان دینداری و خدا پرستی ( مارک مسیحیت )می کند. و امروز دیگر گستاخی را دو صد چندان کرده اند با دین محمدی و احمدی که تو او را ختم ادیان و خاتم رسالت نبوی می دانی ستیزه ای نا جوانمردانه را بنیاد نهاده اند و هر بار با توهین و دریوزگی و مسخره گی دین پاک و زلال اسلام و پیامبر برحق اسلام را مورد هدف قرار داده اند .میدانم که شما خود از همه چیز با خبرید و از این همه نادانی و بی خردی و شیطنت ملولید اما چه می توان کرد ؟بنده نیز بنا بر درخواست دوستان تحریر میکنم.ای پیامبر صلح و آشتی چقدر گریه کردم وقتی دیدم در زندانهای مخوف با نام تو و با علامت صلیب دست و پای مظلومین را می بندند و با صلیب داغ مهر می کنند؟ای نبی و فرستاد ه خدا دلم شکست وقتی دیدم افرادی با نام تو مردم بی دفاع را سر می برند و این را انتقام مسیحیت از مسلمانی نام می گذارند.
چقدر شرمنده شدم روزی که دیدم یک پدر روحانی همجنس بازی را موجب رضای پروردگار می داند و موجب آسایش بشر!!!!
حتی زمانی که شنیدم کاردینال دیوید یکی از سران کلیسای انگلیس یه مادر بزرگوارتان در پیش چشم خبرنگاران بی مهابا توهین کرد و کسی در مقابل او چیزی نگفت چشمانم پر از اشک شد .
ادامه درپست بعدی





کلمات کلیدی :