X
تبلیغات
آرشیو بهمن ماه 87 - سجاده ای پر از یاس آرشیو بهمن ماه 87 - سجاده ای پر از یاس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : جمعه 103 اردیبهشت 7 ، 3:22 صبح
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روز برای سه کس آمرزش می طلبند :دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آمادگی وبلاگستان فارسی برای نبرد با رژیم صهیونیستی(مصاحبه در فار

آمادگی وبلاگستان فارسی برای نبرد با رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: مدیر وبلاگ گروهی فصل انتظار با بیان اینکه وبلاگستان فارسی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است، گفت: پس از دریافت حکم جهاد از رهبر معظم انقلاب بی‌درنگ آماده نبرد با رژیم صهیونیستی هستیم.

فاطمه موسوی نویسنده وبلاگ "گروهی فصل انتظار" در گفت‌وگو با خبرنگار "سرویس فضای مجازی" باشگاه خبری فارس «توانا»، با اعلام خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولت نهم برای حمایت از مردم مظلوم غزه خاطر افزود: ایران توانایی لازم برای جنگ با رژیم صهیونیستی را دارد.
وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی چهره حقیقی و خون‌آشام خود را به مردم دنیا نشان داده است، به طوری که امروز تمام مردم جهان با خشم و انزجار به این رژیم جعلی می‌نگرند، جنایات او را محکوم‌ می‌کنند، علیه او شعار می‌دهند و آمادگی خود را برای جنگ با رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.
نویسنده وبلاگ فصل انتظار تصریح کرد: انزجار جهانی از جنایات وحشیانه رژیم نامشروع صهیونیستی به حدی رسیده است که بیشتر مردم جهان به ویژه یهودی‌ها در سایت‌ها، وبلاگ‌ها و کامنت‌های خود از این وحشیگری‌ها اعلام تاسف و تأثر کرده و از مردم فلسطین دلجویی می‌کنند.
وی همچنین افزود: وبلاگستان فارسی آماده اعزام به غزه هستند و پس از دریافت حکم جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب بی‌درنگ آماده اعزام به غزه برای نبرد با رژیم جعلی اسراییل هستیم.
نویسنده وبلاگ‌ فصل انتظار در پایان با اشاره به بخشی از فرمایشات اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کرد: باید همگی هم‌قدم با رهبرمعظم انقلاب گام برداریم و به هیچ عنوان در مسیر اطاعت از فرمان ولایت فقیه کوتاهی نکنیم.





کلمات کلیدی :
سالروز تخریب بارگاه ملکوتی امامین عسکرین ع

سامرا بعد از تخریب

سامرا بقیع ثانی

 سالروز تخریب بارگاه ملکوتی امامین عسکرین ع را به پیشگاه ولی عصر عج

 و همه دوستداران و شیعیان ایشان تسلیت عرض مینمایم

 چقدر جور ظالمانه که بر حرمی که جایگاه مطهرین اجساد فرزند عالم است رفت

اما دشمنان بدانند که هرگز نخواهند توانست حرم ایشان را از قلبهای شیعیانش ویران کنند

به یاری خدا وند و همکاری شیعیان ودوستدارانش باز سازی خواهد شد

و به کوری چشمان دشمنان و کینه ورزان گنبدی زیبا تر از قبل به نماد حرمین شریف بنا خواهد شد

سلام بر قبور متبرکه شما ائمه هدی

گزارش های سال گذشته در این رابطه در ادامه مطلب

ادامه مطلب...



کلمات کلیدی :

حجاب و عفاف یکی از شریعتهای اسلامی

با نام و یاد خدا

این پست را به در خواست خواهر بزگواری زدم که به بنده انتقاد داشتن چرا از بانوان نمی نویسم . بنده هم با توانایی ناچیز این مقاله را که به صورت سلسله ای به استعانت از پروردگار شروع کردم انشا الله مورداستفاده واقع شود

در این خصوص باید عرض کنم که هر حرکت فرهنگی که در راستای طرح شعار اسلامی باشد قطعاً باعث جذب مخاطب میشود و میتواند دغدغه جدید در مخاطبین ایجاد کند. افق دید ما در خصوص فعالیت زنان اندیشه امام راحل است و مردان نیز باید بدانند بدون حضور زن در جامعه نمی توانند به تعالی برسند.

موضوع حجاب و عفاف یکی از شریعتهای اسلامی است که در انقلاب اسلامی ایران بیشتر مورد توجه خاص و عام قرار گرفته است .

همچنین در دنیا و در کشورهای اسلامی این موضوع نه تنها یک پدیده متحجرانه نیست بلکه یک نگاه مترقی بر حوزه انسان شناسی به خصوص شخصیت زن است. و بطور گزینشی این را باید در مقوله رساته ای چنین توصیف نمود.

از نظر زیباشناسی در بحث رسانهای نیاز است به موضوع حجاب و عفاف بیشتر توجه شود تا تصویری که از یک زن در ذهن داریم به درستی ارائه دهیم تا در ذهن مخاطب یک تأثیر مثبت ایجاد کنیم اما امروزه متأسفانه استفاده از تصویر یک زن با حجاب در کار تبلیغاتی به عنوان عقب ماندگی تلقی میشود.

اگر بعضی مناسبات اجتماعی مانند ریخت وپاشهای اضافی اعم از ازدواجهای پر رنگ و لعاب وجشنهایی پر خرج و اضافی   و بعضی تبلیغات(تبلیغاتی که در حوزه رادیو تلوزیون بانمایشسرو وضع  هنرپیشه ها و زندگی های لوکس) رایج موجود را برطرف کنیم مردم هرچه بیشتر به سمت ارزشهای اسلامی کشیده خواهند شد.وهمچنین نسبت به حوزه هنر از جمله فیلمهای سینمایی باید سعی میکنیم، برخی رویکردهای مرتبط با این موضوع را تغییر دهیم و به حد مناسب برسانیم.
ما در فعالیتهایی همچون تئاتر و سینما که این عرصه به عنوان پیامآور و عرضه اطلاعات به شمار میرود، به خوبی میتوانیم فرهنگ حجاب و عفاف را ترویج دهیم و در اینجا خلاقیت نقش اساسی دارد. ((وما حفظ حجاب را در غالب پوشش فقط مختص به خانمها نمیدانیم.))

و همینطور که به پیش رویم خواهیم دید که بهترین شرط رسیدن به پیروزی و رستگاری و ایفای وظیفه در رسانیدن این باز سنگین به مقصدمی تواند اینگونه باشد که مسئولین این امر وظیفه خود را عمل وحرکت در چهارچوب احکام الهی و رعایت حدود الهی باید انجام دهند

مد نظر خود این نکته را قرار دهند که داشتن اخلاص و انگیزه الهی را باعث حل بسیاری از مشکلات در جامعه می باشد ؛درگیرشدن به مسائل دیگر و نداشتن فرصت و وقت نباید این نقش را کم رنگ کند. باید مواظب افراط و تفریط های برای حضور زنان در جامعه نیز بود اسلام الگوی بسیار مناسبی برای حضور زنان در جامعه ترسیم کرده است که باید مطابق با این موازین عمل کنیم.

از طرفی باید نقش زنان مسلمان را در جامعه مهم ارزیابی کرد . با گرامیداشت ایثارگریهای بانوان در دوران جنگ تحمیلی و اشاره به این مطلب می توان اینچنین گفت که:

بانوان ایثارگر جامعه ما همگام با مردان چه در دوران جنگ و چه در دوران سازندگی در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی حضوری پررنگ داشتهاند. بانوان ایثارگر کشور باید ارزشهای انقلاب و راه امام راحل را زنده نگهدارند و باعث تداوم ایثار، جهاد و کرامت انسانی باشند. زنان جامعه ما باید در این عرصه سیاسی با حضور پر رنگ خود نشان دهند که می توانند در همه عرصه های انقلاب آماده باشند.و همینطور باید دانست که عدم حضور زنان لطمه بزرگی در عرصه های سیاسی، اجتماعی و بین المللی وارد می کند. نباید نگرش

جنسیتی برای حضور افراد توانمند قائل بود.

 

و با اشاره به اهداف فتنه انگیری دشمنان که دشمن قصد دارد هویت فرهنگی جامعه زنان را از بین ببرد .لذا باید خود را به سلاح فرهنگی قوی تجهیز کنیم .زنان فهیم ما خود می دانند که: زنان در قرآن کریم شأن و مقام والایی دارند.

وضرورت الگو قراردادن زنان صدر اسلام و پرهیز از جهل گرائی و غرب زدگی زنان خود می تواند بسیاری از نا هم گونی های موجود را از بین ببرد.


بحث دیگراین که خلاء هایی در حوزه جامعه شناسی و روان شناسی به دلیل ترجمه بیش از حد این کتب از کشور های اروپایی در کشور ایجاد شده است که باید سازمان های تبلیغات اسلامی و مراکز علمی حوزوی در این بخش هوشیار باشند و با انتشار کتب روانشناسی و جامعه شناسی با موضوعات دین در این بخش خلاء های موجود را پر کنند.

و خلاصه اینکه باید توانمندی های زنان در جامعه تقویت شود. انشا الله در آینده مسائل مربوط به بانوان را بیش تر موشکافی خواهیم کرد . به امید موفقیت همه بانوان فهیم ؛تلاشگرو آگاه بخصوص زنان مسلمان ایرانی در همه عرصه های دینی و جامعهاندیشه و گام برمی دارند

من الله توفیق

 

 





کلمات کلیدی :
<      1   2