X
تبلیغات
آرشیوآذر ماه 89 - سجاده ای پر از یاس آرشیوآذر ماه 89 - سجاده ای پر از یاس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : پنج شنبه 103 فروردین 30 ، 9:55 عصر
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند!!!!

 

تقدیم به سکاندار دستگاه اجرای عدالت انقلاب به پاس فیلترهای اخیر

تقدیم به سکاندار دستگاه اجرای عدالت انقلاب به پاس فیلترهای اخیر

آقای عدالت سلام!

میشناسی مارا؟! یادت می آید روزهای پس از انتخابات 88 را؟ یادت می آید روزهای تلخ و شیرین فتنه را؟ آن روزها دلمان خوش بود که شما دلمان را خنک خواهید کرد. نه بخاطر هزاران هزار فحش و ناسزایی که در فضای سایبر بیرون از آن نوش جان می کردیم و نه بخاطر سیل تهدید ها و برچسب هایی که از این و آن می خوردیم. که تنها و تنها بخاطر اینکه گمان می کردیم شما انتقام خون به ناحق ریخته ی مردمان خامنه ای را از بقایای نسل فسیل شده باقی مانده از سپاه عمر سعد، خواهید ستاند. اما زهی خیال باطل! شما دلمان را خنک که نکردید که هیچ جگرمان را هم سوزاندید. کاش همان قدر که در محاکمه محکوم پرونده قتل میدان کاج سرعت عمل داشتید، در پرونده شهادت مظلوم ترین شهیدان تاریخ انقلاب هم تشریک مساعی داشتید. مگر رهبر انقلاب نفرمود که محاکمه سران فتنه باید به خواست مردم صورت گیرد؟ آیا ما جزیی از مردم نیستیم یا ما را جزیی از ضد انقلاب می دانید که اینگونه با ما برخورد می کنید؟ چگونه است که روزی مورد تشویق شمایانیم و روزی تکفیرمان می کنید؟ چگونه است که امثال حسین قدیانی روزی بهترین نویسنده کشور از دیدگاه نظامند  و روزی دیگر زبانشان را به جرم مطالبه محاکمه سران فتنه قطع می کنید؟ گیرم که مطلب ایشان دارای نقد باشد. سوال من از آقای عدالت این است که آیا صرفا بخاطر چند کلمه انتقاد ولو تیز و تند، باید یکی از بزرگترین پایگاه های اینترنتی کاملا مردمی و مستقل را که سهم زیادی در بالابردن بصیرت قشر جوان و جویای حقیقت این ملت دارد، نابود کرد؟ ما برای آنچه در این یک سال بر ما رفته است سهمی و توقعی از کسی نداریم. ما از شما هیچ نمی خواهیم جز اجرای عدالت. معتقدیم شما از دلسوزان انقلابید اما به نحوه اجرای عدالت از سوی شما معترضیم.

آقای عدالت!

نیروهای تحت امر شما پر و بال ما بریده اند و در قفس را گشوده اند! دیگر برای ما آزادی چه معنایی دارد؟ پرواز برای ما دیگر واژه بی مفهومی است. دیگر باید به جای فکر کردن به دوئل با سران فتنه به راه های برون رفت از این اوضاع بیاندیشیم. دیگر باید به جای مبارزه با پسماندهای فاضلاب نواندیشان غرب گرا به این بیاندیشیم که بالاخره ما از بطن انقلابیم یا ناخلفان استعمارگرا؟ مرحمت فرموده تکلیف ما را برای همیشه روشن سازید. اگر قرار است ما قربانی این خواست ملت شویم حرفی نیست این سر ما و این تدبیر شما. اما باورمان بر این است که زود دیر می شود. پس تا حسین بن علی ها دوباره به مسلخ کربلای عشق نرفته اند برخیزید و اسلام و خود را دریابید. امروز چشم مردمان خامنه ای به ترازوی عدالت شماست. با مسدود کردن وب سایت های ارزشی جز ایجاد لکه سیاهی بر صفحه خدمات قضایی تان چیز دیگری عاید دستگاه قضا نخواهد شد.

آقای عدالت!

دیگر باورمان شده که باید منتظر بدترین حملات از هر سو باشیم اما اگر کمی منصفانه بیاندیشیم انتظار این انتفاقات آن هم از جانب دستگاه قضا که داعیه دار احقاق حقوق فرزندان انقلاب است کمی بر ما سخت است. امیدواریم دادستان این روزهای ما داد کوچکترین سربازان خط مقدم انقلاب در فضای سایبر را نیز بستاند. همانگونه که به شکایت اشقیایی همچون شیرین عبادی و مهدی هاشمی و میرحسین موسوی و باقی شرکا پرداخته شد. این کمترین خواسته ما از دستگاه قضاست. به امید روزی که بدانیم باید در کدام جبهه و با چه دشمنی مبارزه کنیم.

 

و سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

کوچکترین سوار سفینه عاشورایی انقلاب

میثم محمدحسنی ، مدیر سایت دوئل

 





کلمات کلیدی :
جنبش سایبری بصیرت حسینی»

جبهه وبلاگی غدیر در اغاز دومین سال کار و تلاش خود در عرضه ایجاد و ترویج و نشر جنبشهای وبلاگی از سوی وبلاگنویسان ارزشی ادامه میدهد.و اینک جنبش سایبری بصیرت حسینی را  در فضای سایبری راه اندازی و پیگیری مینماید.لذا از همه وبلاگنویسان و مخاطبین سایبری در نشر و تقویت این جنبش جهت همکاری دعوت بعمل میآورد.

آتشى که عمر بن سعد ( ل ) در سال 61 هجرى به خیمه هاى ابا عبدالله ( ع ) انداخت 1327 سال با جهل و نادانى و نامردى مسلمانان شیعه نما امتداد پیدا کرد تا در عاشوراى 1388 از سر فندک فتنه گران بیرون زد و و باز هم بوى دود و رنگ خاکستر از خیمه گاه سیدالشهداء پیدا بود .

آنچه نسل به جا مانده از قوم خوارج و فرزندان خلف کوفیان نامسلمان در هتک حرمت حریم مقدس امام حسین ( ع ) کردند اولین جرقه اش وقتى زده شد که همین قوم الظالمین تمثال مبارک بنیان گذار جمهورى اسلامى ، امام خمینى ( ره ) را پاره و پایمال کردند و اهل بیت او لب از لب وا نکردند ، اما در مقابل این جوانان و مردمى بودند که هیچ قرابتى به جز سله عشق با حضرت امام ( ره ) نداشتند و آسمان را به زمین دوختند در اعتراض به این مصیبت چونان قوم بنى اسد که شهداى کربى را بعد از اینکه خویشان و هم شهریانشان عده اى به اسارت رفتند و بعضى فرار را بر قرار ترجیح دادند اکرام و دفنشان کردند .

آرى ، آنچه بر سر ما رفت از خود ماست ، اگر رحم و رأفت جمهورى اسلامى و مهر پدرانه و حکمت على منشانه مقام معظم رهبرى ، امام خامنه اى ( حفظه الله ) نبود و اگر مردم ما گوش به فرمان ولیشان نبودند و صبر پیشه نمیکردند به جلال و جبروت خدا قسم که که امروز نه فتنه اى بود که در سست ایمانان رخنه کند و نه فتنه گرى بود که خیمه آتش بزد و خون به دل اهل عشق کند .

اما امسال سالى دیگرى است ، سال همت مضاعف و کار مضاعف است ، ما حوانانى که طلایه داران نسل سوم این انقلابیم همتمان را مضاعف کرده ایم در دفاع از حریم دین و ولایت و انقلاب و میهن ، دیگر دستى جرأت نمیکند به خیمه گاه عشاق تعرض بلکه حتى نزدیک شود ، زیرا امروز ما به وسعت تمامى ایران عزیز همگى از نسل بنى انقلابیم ، بازمانده بنى هاشمیم و از تبار بنى اسد .

ما یاد گرفته ایم و ملکه ذهن کرده ایم که اذا ضربتم نضرب ، خط قرمز ما دین است و ولایت ، بیایید تا ببینید ما چه میکنیم و چه در چنطه داریم ، امروز و مولاى ما على است و ما جملگى عماریم و نمیگذاریم کارمان به آنجا بکشد که مولایمان نداى هل من ناصر سر بدهد .

بصیرت حسینى جوانان این خاک مقدس امروز تیرى شده است به چشم اصحاب فتنه ، تیر سه شعبه حرمله ( ل ) در روز عاشورا از گلوى على اصغر رضیع ( ع ) کمانه کرد و طى این سالها با عشق و ارادت و بصیرت سیعیان به حق اهل بیت ( ع ) آب دیده شد و امروز حلقون اصحاب استعمار و فتنه را دریده است تا دیگر فریاد گوش خراش و و روح آزارشان فضاى پاک ذهن مردم این خاک عزیز را آلوده نکند .

امروز دیگر نسل کوفیان در این سرزمین ریشه کن شده است و ما همگى و به وسعت 70 و اندى ملیون همگى از تبار 72 عاشقیم .

دوستان و عزیزان همیشه همراه ، افسران گرامى جنگ نرم ،،،

بیایید در اعتراض دوباره به حتک حرمت عاشوراى سال گذشته و در اعلام حمایت و سیانت از ارزشهاى والاى اسلامى و انقلابى با ما چون همیشه همراه باشید و با قرار دادن لوگوى این جنبش و اختصاص دادن یک پس در سایت یا وبلاگ خود به این بیانیه فضاى سایبر را از فریاد یا لثارات الحسین پر کنیم.

موفق ، پیرروز و سربلند باشید ،،،

                                                                                       با تشکر

 

روابط عمومى جبهه وبلاگى غدیر

 

 

در همین ارتباط دو کلیپ فتنه عاشورای88 را به حضور همه عزیزان معرفی مینماییم / لطفا در انتشار این دو کلیپ همکاری لازم را بعمل بیاورید





کلمات کلیدی :
ماجرای روز دوم محرم، ورود به سرزمین کربلا

شیخ مفید می گوید:
چون صبح شد، امام حسین ـ علیه السّلام ـ  نماز صبح خواند. دوباره سوار شد و با یاران خود سمت راست را پیش گرفت. می‌خواست یاران خود را از سپاه حر جدا کند، حر نیز می‌آمد و امام و یارانش را مانع می‌شد و می‌خواست آنان را به سمت کوفه برگرداند، آنان هم امتناع می‌کردند.
چنین ادامه یافت تا به نینوا رسیدند، جایی که حسین ـ علیه السّلام ـ آنجا فرود آمد. ناگهان اسب سواری را دیدند. سلاح بر تن و کمان بر دوش که از کوفه می‌آمد. همه به انتظار ایستادند. چون به آنان رسید، به حر و یارانش سلام کرد، اما به حسین و اصحاب او سلام نداد. نامه‌ای از ابن زیاد برای حر آورده بود، با این مضمون:
اما بعد، چون نامه‌ام به تو رسید و فرستاده‌ام آمد، بر حسین ـ علیه السّلام ـ تنگ بگیر و جز در سرزمین بی‌آب و خشک، فرود نیاورد. به فرستاده‌ام دستور داده‌ام همواره همراه تو باشد تا خبر اجرای فرمان به من برسد. والسلام.
چون حر نامه را خواند، گفت: این نامه امیر عبیدالله است. دستور داده هر جا نامه رسید، بر شما سخت بگیرم. این هم فرستاده اوست و مأمور است که از من جدا نشود تا آنکه فرمان امیر را درباره شما اجرا کنم. یزید بن مهاجر، از همراهان امام به فرستاده ابن زیاد نگریست، او را شناخت و گفت: مادرت به عزایت بنشیند! چه فرمانی آورده‌ای؟ گفت: مطیع پیشوایم بودم و وفادار به بیعتم. گفت: بلکه پروردگارت را نافرمانی کرده و در هلاک ساختن خویش و کسب ننگ و دوزخ از پیشوای خود اطاعت کرده‌ای. چه بد پیشوایی داری!

ادامه مطلب...



کلمات کلیدی :

چگونه مختار جانمان باید عمل کند

مختار ابوعبیده بن ثقفی 5 سال بعد از حادثه خونین کربلا و یک‌سال بعد از نهضت «توابین» با هدف خونخواهی حسین بن علی(ع)‌ و انتقام از قاتلان شهدای کربلا قیام کرد. در این قیام، افرادی شمار کشته‌شدگان قیام مختار را بالغ بر 3000 نفر از جمله عمربن سعد و پسرش، شمر بن ذی‌الجوشن، حکیم بن طفیل، زیاد بن مالک، خولی، منقذبن مره، عبدالله بن اسید، سنان، زید بن رقاد، مالک بن بشر، حرمله و عمرو بن حجاج دانسته‌اند.

بسم الله العظیم

خدایا تو مرا مختار آفریدی... اما من هرگز مختار عمل نکردم و همواره پیرو نفس و شیطان بودم!!!!!!!!!

بار الها... توی اختیار به من دادی و مختار در دین کردی مرا ... ولی باز این مختار نفس چون مختار ثقفی دیر تصمیم گرفت.. و خود را به زندان دنیا انداخت.

این چند روزه همه در فکر این بودم که چرا ما اشتباهات تاریخی میکنیم...

و همینطور خدارا میخوانم که چرا بنده های تو باز با دیدن مکررات دست به اشتباه میزنند ؟؟؟

باز بادیدن مختار نامه برای زخمی شدن صورت مختاری خودم دلم سوخت که چرا؟؟مختار ی من باز....

دچار تزلزل گردید و برای اینکه متهم به کم عقلی نشود این جان شیرین را به زندان شیطان وجود انداخت....

دوستانم حکایت اختیار و مختار خیلی آموزنده است  ..چنانکه جان مرا مشغول و متفکر گردانید...

خدای من این اختیار..  انتقام گیری حق را از باطل ..........از من مگیر....

 و این سوال من از شما خواننده گرامی  است:

در این زمان که از در و دیوار بر ولایت عشق فتنه می بارد

چگونه مختار جانمان باید عمل کند که خدای نکرده شیطان بر فضای اطراف ما غلبه نکند و باز حسینی به مسلخ کشیده و بر نی نشود؟؟





کلمات کلیدی : چگونه مختار جانمان باید عمل کند
جنبش سایبری علمداران بسیج(( إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا الل

(( إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ، أُولَئِکَ أَصْحَابُ الْجَنَّةِ خَالِدِینَ فِیهَا جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ))

برای تسخیر همه روزگار خدا وند گار مردانی را بر صحنه روزگارش افرید تا انان عشق را در مسلخ قربانی حق کنند و بر پای دخرت تنومند فداکاری جوی ایثار را بگذرانند و بر شاخسار آن شکوفه های مروت و محبت و ایمان و تقوای الهی را بیاویزند ، آری این سیر سیر مرغان حقی است که حق گویان بر فراز آسمانها به پرواز در امدند و با رفت و آمدشان خط و سیر و سیره ای را نقش کشیدند  که تا ابد  مرغان زیرک بر این راه سیر خواهند نمود و بس جاودانه در این پهنا اسمان خواهند درخشید و همینانند که به ق یقین میرسند .

فضاى امروز جامعه ما آگنده از بوی خوش جوانمردی مردان حق همراه و آزین بندی گردیده سالگرد شهدای عرفه است و چه روحانی و چه با صفا می شود کوچه های تو در توی جانبازی و ایثار و فداکاری  وقتی که نام نامی بسیجی برده می شود  و چه خوشبو و معطر میشود وقتی حرف از جوانمردی و ایثار مردان مرد بسیج به میان می آید .

این روزها در حالی به استقبال هفته بسیج میرویم که فتنه سال 88 و حوادثى که در پى آن به بار نشست بر همگان معلوم کرد که بسیجیان خامنه اى بسیار مظلوم تر از بسیجیان خمینى هستند .

وقتى که تن آن بسیجى عزیز را مقابل چشم هزاران نفر عریان کردند به راستى کسى دلش به حال بسیجیان سوخت ؟ ، وقتى که قوم الظالمین با چوب و سنگ بر تن بسیجیان و با فحش و ناسزا بر روحشان  زخم میزدند چرا کسى به دادشان نرسید ؟ ، آن زمان که چادر از سر خواهرانمان و چفیه از گردن بردادرانمان میکشیدند آیا کسى نداى هل من ناصر بسیجیان را شنید ؟  .

آنچه که از جور زمانه بر بسیجیان خامنه اى رفت در کامشان از عسل هم شیرین تر است ، زیرا آنها به راستى دریافته اند که تنها راه سعادت این جهان پیروى از ولایت است و آنگاه که فریاد زدند لبیک یا خامنه اى ، میدانستند که در این راه همانا با کسانى مواجه هستند که صد پله از منافقین و معارضینى که به مقابله با بسیجیان خمینى برخاسته اند بدتر و از دین و انسانیت دورترند , در این راه و در مقابله با قوم خوارج بسیجیان امروز آماده مقابله با همه کس و همه چیز هستند و از دشمن تا به دندان مسلح کوچکترین حراسى ندارند و هر زخم که در راه دفاع و سیانت از حریم ولایت و انقلاب بر میدارند نشان افتخارى است براى آن ها و ذخیره اى براى آخرتشان ... سر خم مى سلامت شکند اگر سبویى .

یاد و خاطره بسیج و بسیجی همواره در دفتر معرفت الهی ثبت و بر این همه دلدادگی خدا وند گواهی  میدهد ، انفاس خوش قدسی مردان رهسپار کوی بسیجی در دیار ما تا ابد پیچیده  و ماندگار خواهد بود ، امروز نام بسیج یاد آور خاطره بزرگترین و مردمی ترین نهاد انقلابی و برترین مردان تاریخ ما است.

بسیج به تعبیر امام راحل تشکیل آن « یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود » و « شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند ، بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند ، بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان ، از اولین تا آخرین امضا نمودند »

بسیج میدان بزرگ امتحان و ابتلای الهی است؛ در اینجا ست که  همت وشخصیت برگزیدگان تاریخ شکوفا می گردد و دلسوزان وخدمتگزاران راستین جامعه بشریت از مرفهان بی درد و مسرفین بازشناسی می شوند آری  چه خوش حدیثی است که فرمودند:در کشاکش و فراز و نشیب روزگار و تحولات زمانه گوهره مردان بزرگ شناخته می شود یا روشن و دانسته می گردد.

از تمامى افسران عزیز جنگ نرم ودوستان ولایى و ارزشى دعوت میکنیم تا با قرار دادن لوگوى جنبش در سایت یا وبلاگ خود و اضاقه کردن عبارت (( علمداران بسیج )) به دنبال نام سایت یا وبلاگ  مانند همیشه با ما یار و همراه باشند ، باشد که فاضى سایبر از عطر خوش بسیج سراسر پر شود .





کلمات کلیدی :