X
تبلیغات
دی 93 - سجاده ای پر از یاس دی 93 - سجاده ای پر از یاس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : پنج شنبه 103 فروردین 9 ، 8:13 عصر
خوی ها، بخشش های خداوند ـ عزّوجلّ ـ است . لذا هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، به او خویی خوش می بخشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دومین بیانیه جنبش لبیک یا رسول الله

حبهه وبلاگی غذیز انتشار داد

دومین بیانیه جنبش لبیک یا رسول الله

بسم الله القاصم الجبارین

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ

محمد رسول خداست و کسانی که با او هستند شدیدترین هستند بر کفار و با یکدیگر مهربانند .

بعد حرکات موزیانه ابر جنایتکاران اسرائلی و آمریکایی در قالب و پوشش طالبان و داعش  اینبار به بهانه ضدیت با این گروهک بازیچه دست خود و یا بهتر است بگوییم فرزند خلف ابر جنایتکاران ؛کارکاتوریستی احمق و کافر با احساسات میلیارد ها انسان مسلمان مومن بازی کرده و در واقع خودش و اربابانش را رسوا کرد.دیو سیرتان تاریخ این بار با  هدف قرار دادن این نوع درماندگی های خود در رسانه های عمومی بیش از پیش خود را مضحکه قرار داده اند. باید گغت هر چند که جسارتها را نموده اند و امت اسلامی را درغم و عزایی بزرگ فرو برده اند ولی سنت الهی نقش آفرینی نموده و تمام تلاشانها نقش بر آب گردیه است موج بیداری اسلامی بر علیه ام المفاسد ، آمریکای جنایتکار شکل گرفته است و به زودی موج بعدی آن شکل خواهد گرفت ان شاء الله .

لازم است تمامی فعالین ارزشی مجازی و حقیقی بعد از پی بردن به لحظات بی نظیری که در آن قرار داریم این موج بیداری را زنده نگاه داشته تا به لحظه موعود و حکومت مستضعفان برسیم و دنیا را لوث پلید جنایتکاران پاک گردانیم .

جنبش لبیک یا رسول الله در نظر دارد با زنده نگاه داشتن این موج ایجاد شده سزای جرم ها و جنایات آمریکا و دست نشانده های آنان را بدهد .

 لذا برای دست یابی و وصول به لحظه رهایی ملت اسلام دست در دست هم داده و به این نکات توجه مینمایند :

1).ما فعالین ارزشی اسلام هر آنچه در توان داریم به کار میبندیم تا حرکتهای ضد آمریکایی و اسرائلی ،پر شور به راه خود ادامه دهد .

2).در فضاهای عمومی در کشورهای مختلف جهان همچنان به اعتراضات ادامه میدهیم .

3).اخبار مربوط به توهین به وجود نازنین پیامبر را در صدر اخبار قرار میدهیم .

4).تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا تولید کنندگان و توزیع کنندگان "فیلم موهن و کتاب آیات شیطانی و روزنامه های فرانسوی و دانمارکی "به سزای اعمال خود برسند .

5).تمام تلاش خود را بکار میبریم تا در ایام حج در مکه و مدینه صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و هم دستان آنان به گوش جهانیان برسد .

6).یاد شهدای لبیک یا رسول الله را در مکه و مدینه زنده نگاه میداریم .

7).خرید اجناس آمریکا و فرانسه و اسرائلی را تحریم میکنیم .

8).برای برائت از مشرکین تمام مسلمانان بلاد اسلامی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهیم داد .

9).هر شخص هر آنچه در توان دارد در جهت تولید و نشر در فضاها و قالبهای مختلف برای دعوت عمومی به این امر مقدس در فضای حقیقی و مجازی مبذول میدارد .

10).به آل سعود که مرکز دشمنی و توطئه بر علیه مسلمان و مشوق و صادر کنند و تغذیه کننده گروهک های تروریستی طالبان و داعش  است هشدار میدهیم که دست از یاری و حمایت آمریکا و دشمنی با مسلمانان بر داردو از دست اندر کاران این نوع اعمال و جسارتهای روا شده در حق رسول الله  و الا شما در هیج بلاد اسلامی از خشم مقدس مسلمانان در امان نخواهید ماند .

11).به تمامی دنیا پرستان و دین فروشان اخطار میدهیم در نگاه اسلامی جهاد عبادت و شهادت سعادت است ما در ابتدای راه دست از جان شسته و دل به مولی بسته ایم .

12).ما امتی هستیم یکپارچه که دین برای ما عزیزتر از هر چیزیست و این را هم میدانیم که دنیای غرب در آخرین لحظات عمر خود بسر میبرد و راهی هم برای نجات ندارد به آنها هشدار میدهیم تا دیر نشده فکری به حال خودتان بکنید تا به عاقبت شوروی و شاه ایران و حسنی مبارک و بن علی دچار نشوید امیدواریم که اوباما و فرانسه و انگلیس و اسرائیل و آل یهود خائن الحرمین قدری فکر کنند و خود را در مردابی که کسی از آن سالم بیرون نمی آید نیفکنند .

والسلام علی من اتبع الهدی

از همه یاران و همراهان و همرزمان جبهه وبلاگی غدیر قبلا از همکاریشان در نشر و حمایت از این بیانیه و جنبش تشکر میکنیم و ان شالله لیست اسامی  را در ذیل همین بیانیه اعلام خواهیم کرد.





کلمات کلیدی :
سفر عشق...

جایی که همیشه پای دلم سست میشود...  امیری حسین......





کلمات کلیدی :