• وبلاگ : سجاده اي پر از ياس
  • يادداشت : سفر به سر زمين نور قسمت هاي بعد
  • نظرات : 3 خصوصي ، 21 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    مرگ بر منافق مرگ بر ..............................


    هاگانا؛ پروژه‌اي براي ترويج
    سايت‌هاي مستهجن در فضاي مجازي

    نويسنده: مهران امامي

    هاگانا پروژه صهيونيستي جهت ترويج فساد و بي‌بندوباري و راه‌اندازي پايگاه‌هاي مستهجن در فضاي مجازي و محو كليه آثار اسلامي در اينترنت.


    هاگانا چيست؟
    هاگانا نام يک سازمان شبه نظامي تشکيل شده توسط شهرک نشينان صهيونيست بود که در سال 1921تشکيل شد که در آن زمان بطور سري و با نام « دفاع و عمل» به فعاليت پرداخت. بعد از آن، کلمه عمل حذف گرديد و کلمه «دفاع» باقي ماند که به معناي «هاگانا» است. مقصود اين سازمان تهاجم به زمين و کارگران و سربازان بود.و رفته رفته به شاخه نظامي غير رسمي آژانس يهود تبديل گرديد.
    مأموريت اين سازمان حملات تلافي جويانه بر عليه اعراب فلسطيني بود.اين سازمان در ادامه فعاليت خود اقدام به تأسيس يک شاخه اطلاعاتي به نام شاي نمود که اطلاعات لازم را در خصوص مبارزه سياسي و نظامي با اعراب فلسطين و کشور هاي عرب در اختيار سران رژيم صهيونيستي قرار مي داد.
    با اينکه معناي اين کلمه دفاع است، اين گروه به عمليات مسلحانه بر ضد مسلمانان پرداخته و همچنين در عمليات اسکان مهاجر نشينها مشارکت کرد و در مهاجرت قانوني و غير قانوني صهيونيستها ياري رساند. اين گروه همچنين در طول انقلاب عربي در سال 1936 با انگليس همکاري داشت و در سال 1931، بعضي از عناصر هاگانا بهمراه اعضائي از «بيتاد»، سازمان « آرگون » را تشکيل دادند که بزرگترين نقش را در برپائي دولت اسرائيل و قتل و آواره سازي فلسطيني ها داشت و شعار و نشان اين گروه، عبارت « فقط با اسلحه » بود که در زير آن عبارت « فقط همين » نيز نقش بسته بود.
    اين سازمان با اعلام استقلال اسرائيل در سال 1948 منحل گرديد.


    تولد دوباره هاگانا اين بار در فضاي مجازي
    از حدود دو سال و نيم پيش يک جوان آمريکايي يهودي الاصل به نام Androw Aaron Weisburd در آمريکا اقدام به تأسيس گروهي به نام هاگانا نمود.اما تفاوت اين هاگانا با هاگاناي اسرائيلي که در دهه 1930 تأسيس شده بود اين است که حوزه هاگاناي جديد در فضاي مجازي و شبکه جهاني اينترنت است.مسئول اين گروه هاگانا را يک سازمان غير دولتي (NGO) مي نامد. در حاليکه چنانچه در ذيل خواهد آمد باتوجه به نوع و گستره فعاليت اين گروه، ارتباط با محافل آمريکايي-صهيونيستي و حمايت دولتي از اين گروه به وضوح قابل تحليل است.

    شعار هاگانا: دفاع اينترنتي، آرامش آمريکايي ها براي اسرائيل
    Weisburd مسئول هاگاناي مجازي در معرفي اين گروه مي نويسد:
    دفاع اينترنتي: آرامش آمريکايي ها براي اسرائيل..زيرا اسرائيل خيلي مهم تر از آزادي شما است!
    فعاليت هاي اين گروه به طور کلي به سه بخش تقسيم مي شود:
    1-شناسايي وب سايتهاي اسلامي
    2-تلاش براي تعطيلي آن ها از طريق اعمال فشار بر ميزبان ها (Hosting)
    3-انجام حملات هکري بر عليه سايت هاي اسلامي
    که ذيلاً به تفصيل در مورد آن ها توضيح داده شده است.
    از نگاه اين گروه سايتهاي اسلامي بدون در نظر گرفتن مذهب (شيعه و سني) به دو گروه تقسيم مي شوند:
    سايتهاي اسلامي-جهادي: هر گونه سايت اسلامي که حاوي مطالب جهادي،اخبار جهادي، دفاع، مقابله با اسرائيل و صهيونيزم، مطالب ضد اسرائيلي و ضد صهيونيستي، حزب الله و تمامي گروه ها و سازمان هاي وابسته به آن، مقاومت و هرگونه مطلبي بر عليه اشغالگران در فلسطين، عراق، افغانستان و هر جاي ديگر دنيا و سايتهاي تحريم اقتصادي اشغالگران.(لازم به ذکر است که کليه سايت هاي حزب ا… لبنان و تمامي سايت هاي مربوط به رهبر معظم انقاب در ليست سياه اين گروه قرار دارند که پيوست مي باشد.)
    سايت هاي اسلامي معتدل: کليه سايت هاي اسلامي به جز موارد فوق الذکر که شامل تبليغ اسلام، دعوت به اسلام، سايت علماء، مراجع و شخصيت هاي اسلامي و …
    اين گروه در ابتدا با توجه به تقسيم بندي ذکر شده اقدام به شناسايي کليه سايت هاي مذکور علي الخصوص گروه سايت هاي اسلامي-جهادي نموده و اطلاعات کاملي از مسئولين آن ها و ميزبان ها بدست مي آورد.سپس باتوجه به ليست تهيه شده که در مورد سايت هاي اسلامي-جهادي ليست سياه (Black List) نام دارد، در مرحله اول اقدام به نامه نگاري به ميزبان (Hosting) مربوطه مي شود.اين نامه نگاري توسط تشکيلاتي به نام دفتر تحقيقات فدرال انجام مي پذيرد.طي اين نامه نگاري به ميزبان مربوطه اعلام مي شود که شما ميزبان يک سايت تروريستي هستيد و يا بايد آن را از هاست خود اخراج کنيد و يا شرکت شما ديگر سرويس نخواهد گرفت!(يکي از موارد مستند جهت اثبات ارتباط و پشتيباني اين گروه توسط محافل دولتي همين تهديد هاستينگ به قطع سرويس در صورت عدم اخراج سايت مذکور مي باشد.)
    طي اين روند تعداد زيادي از سايت هاي اسلامي به طور کلي از شبکه اينترنت حذف شده اند و يا با توجه به اخطار شرکت هاستينگ، مجبور به نقل مکان به ديگر هاستينگ ها شده اند.سايتهاي بزرگي مانند اسلام آنلاين، سايت تلوزيون المنار لبنان و سايت حزب الله از جمله اين موارد مي باشند.


    اعمال فشار هاگانا و دفتر تحقيقات فدرال از طريق دولت آمريکا به ديگر دولت ها
    طي حذف مکرر تعداد زيادي از سايت هاي اسلامي از هاستينگ هاي مختلف در دنيا آن هم به دليل اعمال فشار و ارهاب و تهديد هاگانا و دفتر تحقيقات فدرال، مسئولين اين سايت ها بر آن شدند تا سايتهاي خود را به هاستينگ هايي منتقل کنند که تحت اعمال قوانين دولت آمريکا نباشند و در اين بين بعضي شرکت هاي ميزباني مالزيايي گزينه مناسبي براي آن ها بودند.اين سايت ها بلافاصله کليه اطلاعات و فايل هاي خود را به ميزبان هاي مالزي منتقل کردند(مهاجرت اجباري!)
    ازآنجا که هاگانا تا محو کليه آثار وب سايت هاي اسلامي-جهادي به تلاش خود ادامه داده و فقط به انتقال آن ها از ميزبان هايي که تحت اعمال قوانين آمريکا مي باشند بسنده نمي کند، از طريق دفتر تحقيقات فدرال به دولت مالزي جهت اخراج سايت هاي مذکور فشار وارد آورد. آن ها به آنچه مي خواستند دست يافتند و سايت هاي مورد نظر که براي فرار و در امان ماندن از مهاجرت اجباري و در نهايت تعطيلي اجباري توسط هاگانا و دفتر تحقيقات فدرال به هاستينگ هاي مالزي پناه آورده بودند از آن جا نيز اخراج شدند.
    هنگامي که عمليات تعطيلي اين سايت ها به پايان رسيد در صفحه اول آنها علامت هاگانا و تصوير يک کلاشينکف معکوس به نشانه توقف و به تعطيلي کشاندن آن نشان داده مي شود.
    کار به هيمن جا تمام نمي شود.بلکه بعد از تعطيلي و نابود سازي سايت هاي اسلامي-جهادي ديگر سايت هاي اسلامي که هاگانا آن را سايت هاي پشتيبان و پيرو مي نامد که شامل سايت هاي تبليغ اسلام، دعوت به اسلام، سايت هاي مراجع و علماء و … نيز مورد مهاجرت اجباري و در نهايت تعطيلي اجباري قرار مي گيرند.
    اين تروريسم فکري و عملي که هاگانا بدان اقدام مي ورزد، بر خلاف کليه قوانين و روشهاي متداول در دنياي مجازي اينترنت است، هيچ قانون رسمي وجود ندارد تا وبگاهها را از انتشار تفکر خود يا ترويج اعتقادي که بدان ايمان دارد باز بدارد که اگر چنين بود از فعاليت دهها هزار وبگاه جنسي که انتشار دهنده فحشا و رذالت هستند يا وبگاههائي که به جمعيتهاي مسيحي تندرو يا يهودي نژاد پرست تعلق دارد، يا پايگاههائي که مختص شيطان پرستي است و پايگاههاي شخصي نژاد پرست يا ضد اسلام و مسلمانان، جلوگيري مي شد !


    اعمال فشار بر عليه بزرگترين موتور جستجوي جهان
    گستاخي و بي پروايي هاگانا در مبارزه با آنچه که توسط اين گروه موارد آنتي سميتيک يا ضد سامي و ضد اسرائيلي ناميده مي شود به همين جا ختم نمي شود.اخيراً گروه مرتبط ديگري به نام گروه مبارزه با بدنام سازي که به اسرائيل وابسته است دادخواستي بر عليه شرکت گوگل تهيه کرده است و در آن خواسته شده است تا گوگل در نتايج موتور جستجوي خود سايت هاي ضد اسرائيلي و ضد صهيونيستي را حذف کند.دليل اين خواسته آن است که اگر شخصي کلمه يهود را به زبان هاي مختلف در پايگاه گوگل جستجو کند سايت هاي ضد اسرائيلي و ضد صهيونيستي در نتايج جستجو نمايش داده مي شوند.اين گروه شرکت بزرگ گوگل را بر آن داشت تا ضمن عذرخواهي رسمي، سايت هاي ضد اسرائيلي و ضد صهيونيستي را از موتور جستجوي خود حذف کند.


    بيشترين حملات هکري و ويروسي مربوط به اسرائيل
    نتايج تحقيقات اينترنتي شرکت هاي بزرگي مانند Riptech و Symantec که در زمينه راه هاي حفاظت و امنيت در اينترنت فعاليت مي کنند نشان مي دهد که اسرائيل در بين تمامي کشور هاي دنيا رتبه نخست حملات هکري را به خود اختصاص داده است.به طوريکه در يک بازه زماني مشخص از چهار ميليون کامپيوتر متصل به شبکه اينترنت در کشور اسرائيل تعداد 128000 حمله هکري ثبت شده است.اين مقدار که 2/3درصد کليه کامپيوتر هاي متصل به اينترنت در اسرائيل را شامل مي شود باتوجه به محدوديت وسعت اسرائيل درصد بسيار زيادي مي باشد.همچنين تحقيقات اين شرکت ها نشان مي دهد که اسرائيل رتبه نهم دولت هاي توليد و منتشر کننده ويروس هاي رايانه اي را در جهان به خود اختصاص داده است.


    هدف نهايي: محو کليه آثار اسلامي در اينترنت
    در نهايت هدف اين گروه و گروه هاي مشابه که به تازگي در حال زياد شدن نيز مي باشند، محو و نابود سازي کليه آثار اسلام در اينترنت مي باشد.تا حدي که براي اين گروه شيعه، سني، سلفي، وهابي، القاعده، بن لادن، زرقاوي، مسلمانان کشمير، الجزاير، افغانستان، ايران و ساير نقاط دنيا و … تفاوتي ندارد.
    در نهايت پروژه هاگانا چهار هدف اصلي را دنبال مي کند که با توجه به روند موجود بعيد نيست تا در آينده اي نزديک تا حدودي به اين اهداف دست يابد:
    1-ساکت کردن هر صداي تبليغي براي جهاد يا مقاومت بر ضد اشغالگري در سرزمينهاي اسلامي.
    2- تعطيل کردن همه سايت هاي اسلامي که بر عليه صهيونيستها و آمريکا سخن مي گويند و باتبليغات و عمليات رواني سايتهاي اسلامي و يا ضد صهيونيسم را مهاجم و اشغالگر و جنايتکار جنگي نشان مي دهند .
    3- غلط اندازي در مورد جهاد و مقاومت بواسطه انتشار آراء و افکار منحرف و معرفي آنها بعنوان مقاومت و جهاد حقيقي .
    4- جلوگيري از نقش سايتهاي اسلامي بر روي اينترنت و مشغول ساختن آنان به تعمير و بازسازي و جايگزيني پايگاه خود.
    در زماني که هزاران سايت ضد اسلامي و ضد عربي ، و هزاران سايت که براي تجاوزات اسرائيل در فلسطين حقوق کامل در نظر مي گيرند و مي گويند اسرائيل قرباني تروريسم اسلامي است، شياطين رسانه هاي يهودي-صهيونيستي پشتيباني شده توسط آمريکا، به تار و مار کردن سايت هاي اسلامي مي پردازند که مي گويند : ” نه ظلم و نه اشغالگري ” ، مقاومت و آزادي و بازگرداندن عزت و کرامت ، عملي تروريستي شده است که بايد آن را از ريشه کند.

    با تبريك سال نو ....

    گزارشي از انهدام
    بزرگترين شبكه فساد اينترنتي
    در كشور

    نيروهاي اطلاعاتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در يك سلسله عمليات پيچيده فني ـ اطلاعاتي، تعدادي از شبكه‌هاي سازمان‌يافته ضد ديني، ضد فرهنگي و ضد ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را منهدم كردند.
    بر اساس مستندات بدست آمده و اعترافات صريح عوامل اصلي شبكه‌ها كه مورد حمايت سرويس‌هاي امنيتي كشور‌هاي بيگانه قرار داشته‌اند، اين افراد با طراحي و تشكيل شبكه‌هاي پيچيده و به قصد پيشبرد اهداف دشمن در قسمتي از پروژه براندازي نرم، اقدام به راه‌اندازي تعدادي سايت ضد ديني، مستهجن و ضد انقلابي كرده و با ترفندهايي افراد فعال در اين عرصه را شناسايي و با برقراري ارتباط به پشتيباني فني و مالي، خط دهي و هدايت آنان مي‌پرداخته‌اند.
    در اين رابطه اطلاعاتي به شرح زير درباره متهمان و مديران اين شبكه‌ها به دست آمده است .
    لازم به ذكر است اطلاعات تكميلي اين گزارش در سايت ويژه خبرگزاري فارس قرار دارد.
    و ـ الف، با نام مستعار آريا دانشكار مدير بزرگترين مجموعه از سايت‌هاي مستهجن فارسي‌ زبان در اينترنت مي‌باشد كه نقش بسيار مهمي در توليد و ارائه محتواي مستهجن فارسي‌زبان (فيلم، عكس، داستان و...) و هدايت كاربران به سوي محتواي مستهجن ايراني و خارجي ديگر سايت‌ها و محتواي ضد ديني و ضد انقلابي دارد.
    نامبرده از سال 82 با راه‌اندازي سايت و گروه .... در اينترنت آغاز به كار نموده است و با دريافت خدمات فني از شركت آمريكايي .... به قيمت بسيار ناچيز اقدام به طراحي و اجراي يك حركت سازمان‌يافته براي شناسايي فعالان و توليدكنندگان محتواي ضدديني، ضداخلاقي و ضدامنيتي در اينترنت، انسجام و پشتيباني فني آنها به طور رايگان نموده است.
    ثبت دومين، اختصاص هاستينگ، طراحي و نصب نرم‌افزارهاي مربوط به وب ‌سايت‌ها و... پشتيباني فني و مالي سايت‌هايي همچون نوشته‌هاي يك مرد آزاد (ضدديني) شازده (ضداخلاقي و ضدديني)، احمد باطبي (ضدامنيتي)، سفيدبرفي (ضداخلاقي)، آيلار (ضداخلاقي) و اعلام آمادگي به جهت پشتيباني فني و راه‌اندازي سايت براي يك مجله الكترونيكي مستهجن ايراني و تأمين دومين‌هاي خاص براي سايت‌هاي مستهجن ايراني، نقش بسزايي در ترويج بي‌بندو باري‌هاي مجازي به زبان فارسي و تمسخر و هتاكي نسبت به اصول اعتقادات اسلامي و انقلاب اسلامي ايران و فعاليت دشمنان انقلاب اسلامي داشته است.
    آريا دانشكار علاوه بر ارائه خدمات و پشتيباني رايگان به سايت‌هاي مذكور آن هم به دليل آنچه كه آن را «حمايت از جريان آزاد اطلاعات و دسترسي آزاد مردم ايران به مسائل آموزشي سكسي به زبان فارسي و در دسترس قرار دادن آن مطالب براي علاقه‌مندان به زبان فارسي و حق آزادي بيان حتي در مسائل سياسي و سكسي» مي‌نامد، نقش مهمي درجذب و اختفاء هويت و اطلاعات مديران سايت‌هاي ضدديني، ضداخلاقي و ضدامنيتي داشته و سلامت امنيتي آنان را تضمين نموده است به صورتي كه براي افراد فعال در زمينه‌هاي ضدديني، ضدامنيتي و ضداخلاقي مي‌نويسد « ما براي كارتان ارزش قائل هستيم و دليل اصلي ساپورت ما همين است. مطمئن باشيد كه از سايت شما هيچ كجا به دليل مسائل امنيتي نام برده نخواهد شد.»
    موارد ذكر شده خودگواه اجراي يك سناريوي از پيش طراحي شده و سازمان يافته از سوي نامبرده با حمايت و پشتيباني فني شركت دريم‌هاست آمريكا و پشتيباني مالي شركت گوگل و شركت‌هاي تبليغات اينترنتي مي‌باشد.
    برپايه اين گزارش؛ راه‌ندازي تعداد41 سايت با محتواي مستهجن، مبتذل، لينك به سايت‌هاي ضدانقلابي، ضد ديني و ضد اخلاقي؛ ايجاد بستر و فضاسازي براي ميزباني سايت‌هاي مستهجن، مبتذل، ضدديني و ضدامنيتي در شركت .... (لازم به ذكر است كه شركت .... پشتيبان و ميزبان اكثر سايت‌هاي مستهجن، ضدديني، ضدامنيتي و اپوزيسيون ايراني مي‌باشد كه در كشور آمريكا فعاليت دارد.) پنل مديريتي نامبرده در اين شركت حاوي83 دومين و 5 ساب دومين، 5/752 گيگا بايت فضا (هاست) بعلاوه 2 گيگا بايت فضاي اضافي در هفته، 9960 گيگا بايت پهناي باند بعلاوه 40 گيگا بايت اضافه در هفته، اكانت ايميل نامحدود كه متهم تا بحال 109 صندوق پست الكترونيكي در آن ايجاد كرده است، اكانت FTP نامحدود كه متهم تاكنون 30 يوزر در آن ايجادكرده است و... مي‌باشد؛ حمايت و پشتيباني فني و مالي (ثبت دومين و ميزباني) از سايت ضدديني نوشته‌هاي يك مرد آزاد مربوط به برادر متهم؛ حمايت و پشتيباني فني و مالي (ثبت دومين و ميزباني) از 4 سايت احمد باطبي، مجرم امنيتي فراري از طريق ارتباط مستقيم در اينترنت با وي و همكاري در طراحي سايت‌هاي نامبرده، قرار دادن لوگوي سايت وي در ديگر سايت‌ها و تبليغ آن در اينترنت، ارتباط با سرورهاي مورد نظر به جهت انجام امور مربوط به اين سايت‌ها، نصب نرم افزارهاي مربوط به كنترل سايت و ...
    لازم به ذكر است كه متهم با علم به اين موضوع كه احمد باطبي يك مجرم امنيتي فراري مي‌باشد اقدام به ثبت دومين، اختصاص هاستينگ و اختصاص صندوق پست الكترونيكي و پشتيباني فني و مالي از سايت‌هاي وي نموده است؛ حمايت و پشتيباني فني و مالي (ثبت دومين و ميزباني سايت و تبليغ) از سايت مستهجن سرخ و سفيد و ايجاد دومين‌هاي آينه براي عبور از فيلترينگ؛اعلام آمادگي براي حمايت و پشتيباني فني و مالي از يك مجله الكترونيكي مستهجن ايراني با عنوان دسترسي آزاد مردم ايران به مسائل آموزشي سكسي به زبان فارسي و در دسترس قرار دادن مطالب همجنسگرايانه براي علاقمندان اين مطالب به زبان فارسي؛ ارائه داستان‌هاي مستهجن با مضامين ضدديني و ضد انقلابي در يكي از سايت‌هاي مستهجن، ضد ديني و ضد انقلابي؛ اهانت به امام خميني(ره)، مقام معظم رهبري و مسئولين نظام از طريق قرار دادن تصاوير دستكاري شده و توهين‌آميز در سايت‌هاي خود؛ قرار دادن كليپ ضدانقلابي داستان انقلاب با محتواي اهانت به امام راحل، رهبر انقلاب و دكتر محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در اينترنت؛ لينك به سايت ضداسلامي .... با عنوان بياييد با خرافات و جهل مبارزه كنيم و همزمان با سال نو نو شويم، مبارزه با خرافات و جهل و قرار دادن لوگوي آن در سايت‌هاي خود؛ قرار دادن آگهي فروش دختران كم سن و سال ايراني؛ ثبت و فروش دومين به سايت‌هاي مستهجن ايراني همچون شهوت‌سرا؛ توليد و انتشار اولين كتاب‌هاي داستان‌هاي سكسي به زبان فارسي در اينترنت شامل دو كتاب بالغ بر600 صفحه داستان مستهجن به زبان فارسي در موضوعات مختلفي چون همجنس بازي، روابط نامشروع با محارم و...؛ ايجاد بستر براي اشاعه فحشاء در جامعه از طريق راه‌اندازي سايت‌هاي دوست‌يابي مستهجن به زبان فارسي؛ راه‌اندازي دو گروه مستهجن در سايت ياهو كه محلي براي ارسال مطالب مستهجن فارسي و ارسال خبرنامه‌هاي سايت‌هاي مستهجن نامبرده مي‌باشد؛ تبادل لينك و لوگو با ديگر سايت‌هاي مستهجن ايراني به جهت هدايت ترافيك كاربران ايراني به اين سايت‌ها و معرفي كردن سايت‌هاي مستهجن ايراني به فارسي‌زبانان و ايجاد فيلترشكن و آدرس‌هاي آينه براي ورود به سايت‌هاي مستهجن فيلتر شده به جهت سهولت كاربران براي ورود به اين سايت ها؛ايجاد دومين شماره تلفن كميته فيلترينگ براي مجموعه سايت‌هاي انيشتن به جهت تمسخر فيلترينگ با عنوان شماره تلفن كميته فيلترينگ ايران، وب سايت سكس در ايران؛ درخواست ارسال تصاوير و داستان‌هاي مستهجن از كاربران و دريافت آنها و قرار دادن آنها در سايت‌هاي مستهجن خود؛ دريافت تصاوير اهانت به حضرت سيدالشهدا(ع) و تشكر و درخواست از كاربري كه اين تصاوير را ارسال كرده براي ارسال تصاوير بيشتر؛ در معرض فروش قرار دادن و به نمايش درآوردن فيلم‌هاي مستهجن ايراني با كپي‌رايت سايت‌هاي مربوط به خود متهم؛ فروش فيلم‌هاي مستهجن ايراني به مدير يك سايت مستهجن عربي؛ فعاليت در شبكه‌هاي گلدكوئيستي با همكاري برادر خود؛نوشتن مطالب ضد ديني و اهانت به ائمه اطهارعليهم السلام و ايجاد شبهات ديني و اعتقادي در خصوص قيام عاشورا و امام حسين (عليه السلام)؛ارتباط با سازمان مجاهدين خلق و حزب جوانان نيك وابسته به عناصر سلطه طلب؛ دعوت از كاربران متخصص در امور پزشكي براي همكاري در راه‌اندازي بخش پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مستهجن؛تهيه و فروش فيلم هاي مستهجن ايراني به افراد و سايت هاي خارجي با عنوان فحشاء در ايران؛ ارتباط و همكاري با سايت هاي ضد انقلاب و معاند نظام؛ ارتباط با سفارت آمريكا در هند و تركيه؛ راه اندازي شركت هاستينگ و موسسات علمي و اعزام به خارج جهت ايجاد بستر و پوشش هاي لازم؛ ارسال مطلب در سايت مستهجن آويزون و تبليغ سايت‌هاي خود در اين سايت؛ تبادل ترافيك كاربران با بيش از 250 سايت مستهجن خارجي و كسب درآمد از اين طريق و... عناوين برخي از فعاليت‌هاي اين فرد به صورت اجمالي است.

    همچنين م ـ ع ـ ف؛ يكي ديگر از متهان اين پرونده است كه متهم اين پرونده است.
    برپايه اين خبر برخي از اتهامات وي به شرح زير است:
    1 ـ مدير و نويسنده سايت شازده (سايت داستان هاي طنز و مستهجن و اهانت آميز).
    2 ـ نويسنده داستان هاي مستهجن و توهين به مقدسات.
    3 ـ داشتن لقب بزرگترين داستان نويس سكسي ايران.
    4 ـ مسئول بخش طنز سكسي سايت مستهجن فارسي زبان شهوت سرا.
    5 ـ راه اندازي طرح "هر جوان ايراني يك سايت سكسي براي مقابله با جمهوري اسلامي ايران "
    6- ارسال لينك دانلود كتاب آيات شيطاني نوشته سلمان رشدي مرتد و لينك سايت هاي ضد ديني.
    برپايه اين گزارش متهم س ـ م با نام مستعار سياوش حسين‌خاني مدير بزرگترين سايت ضداخلاقي، ضدديني و ضدانقلابي فارسي‌زبان به نام ايران سكس و حامي فني و مالي برخي سايت‌هاي سكسي مي‌باشد.
    نامبرده با حمايت فني و مالي شركت آمريكايي ... اقدام به راه‌اندازي سايت مذكور از سال 82 از كشور كانادا نموده است.
    سايت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلي، تالارهاي گفتگو و آپلود سنتر اختصاصي اقدام به ارائه محتواي مستهجن فارسي‌زبان در سطح بسيار وسيع نموده است.
    سايت‌هاي مورد نظر اقدام به ترويج انواع بي‌بندوباري‌هاي اخلاقي با هدف قبح‌زدايي از محرمات ديني، ترويج فساد در جامعه، سست كردن بنيان‌هاي اعتقادي و فروپاشي اساسي خانواده به جهت پيشبرد اهداف دشمن در عرصه ناتوي فرهنگي نموده است.
    سياوش حسين‌خاني اقدام به طراحي و اجراي سناريوي جذب و گزينش مدير براي اداره اين سايت نموده و از اين طريق تعداد 20 مدير اصلي با شرايط خاص را براي اين سايت انتخاب و اقدام به مديريت و توسعه سايت‌هاي خود نموده است.
    نامبرده همچنين اقدام به ثبت دامين‌هاي مختلف براي عبور از فيلترينگ نموده و طرح جنگ با فيلترينگ جمهوري اسلامي ايران را در سايت‌هاي خود به اجرا درآورده است.


    *معرفي ديگر متهمين
    1- س ـ م با نام مستعار سياوش حسين‌خاني، ساكن كانادا راه‌انداز سايت آويزون و...
    2- ع ـ ق با اسامي مستعار عرفان و روزبه: ساكن هند، مدير سايت ايكس پرشيا.
    3- ر ـ ل با نام مستعار ساناز مدير سايت بيا كليپ.
    4- ش ـ و با نام مستعار شهروزخان از مديران سايت بيا كليپ، توليد كننده و منتشركننده كليپ‌هاي مستهجن ايراني.
    5- م ـ ر با نام مستعار لاله (Laleh23) از مديران اصلي سايت آويزون.
    6- الف ـ ر ـ ع با نام مستعار اميد (omid_hi) از مديران اصلي سايت آويزون.
    7- م ـ گ با نام مستعار مريم از مديران اصلي سايت آويزون.
    8- م ـ ك با نام مستعار داريوش الون (daryush_alone) از مديران اصلي سايت آويزون.
    9- ه‍ ـ ع با نام مستعار مهدي (hamekareh) از مديران اصلي سايت آويزون.
    10- ر ـ ت با نام مستعار كامران (kamran747) از مديران اصلي سايت آويزون.
    11- الف ـ م ـ الف با نام مستعار اِما (Ema87) از مديران اصلي سايت آويزون.
    12- ه‍ ‌ـ ك با نام مستعار ستاره (setareh) از مديران اصلي سايت ايكس پرشيا.
    13- الف ـ ح با نام مستعار امين (Amin123) از مديران اصلي سايت ايكس پرشيا.
    14- م ـ س ـ ن ـ م با نام مستعار سعيد (rolsroys) از مديران اصلي سايت ايكس پرشيا.
    15- ج ـ ع ـ ي ـ م با نام مستعار رويا (RFA) از مديران اصلي سايت ايكس پرشيا.
    16- ش ـ ح با نام مستعار شهاب (shahab) از مديران اصلي سايت ايكس پرشيا.
    17- ت ـ ق با نام مستعار طلا (icy-ice) از اعضاء فعال سايت آويزون.
    18- م ـ ش با نام مستعار عسل (Asal tavahooom) از اعضاء فعال سايت آويزون.
    19- ن ـ ه ـ د با نام مستعار N1M4 از اعضاء فعال سايت آويزون.
    20- ع ـ م با نام مستعار كول‌مونا (coolmona) از اعضاء فعال سايت آويزون.
    21- ح ـ ع با نام مستعار شبرو (shabro) از اعضاء فعال سايت آويزون.
    22- الف ـ م با نام مستعار اِرا (Era) از اعضاء فعال سايت آويزون.
    23- م ـ ف با نام مستعار نقره (noghre_seranza) از اعضاء فعال سايت آويزون.
    24- م ـ ح با نام مستعار beny_wax از اعضاء فعال سايت آويزون.
    25- د ـ الف با نام مستعار داريوش آقا (dariushagha) از اعضاء فعال سايت آويزون.

    بسم الله النور...
    السلام عليکم...
    حقيقت نگار بروز شد...اوانتوريسم...حتماً مطالعه و نظر داده شود...

    http://smelg14la.parsiblog.com/883438.htm

    يا حق با حق تا حق...

     <      1   2