• وبلاگ : سجاده اي پر از ياس
  • يادداشت : سفر به سر زمين نور قسمت هاي بعد
  • نظرات : 3 خصوصي ، 21 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    هاگانا؛ پروژه‌اي براي ترويج
    سايت‌هاي مستهجن در فضاي مجازي

    نويسنده: مهران امامي

    هاگانا پروژه صهيونيستي جهت ترويج فساد و بي‌بندوباري و راه‌اندازي پايگاه‌هاي مستهجن در فضاي مجازي و محو كليه آثار اسلامي در اينترنت.


    هاگانا چيست؟
    هاگانا نام يک سازمان شبه نظامي تشکيل شده توسط شهرک نشينان صهيونيست بود که در سال 1921تشکيل شد که در آن زمان بطور سري و با نام « دفاع و عمل» به فعاليت پرداخت. بعد از آن، کلمه عمل حذف گرديد و کلمه «دفاع» باقي ماند که به معناي «هاگانا» است. مقصود اين سازمان تهاجم به زمين و کارگران و سربازان بود.و رفته رفته به شاخه نظامي غير رسمي آژانس يهود تبديل گرديد.
    مأموريت اين سازمان حملات تلافي جويانه بر عليه اعراب فلسطيني بود.اين سازمان در ادامه فعاليت خود اقدام به تأسيس يک شاخه اطلاعاتي به نام شاي نمود که اطلاعات لازم را در خصوص مبارزه سياسي و نظامي با اعراب فلسطين و کشور هاي عرب در اختيار سران رژيم صهيونيستي قرار مي داد.
    با اينکه معناي اين کلمه دفاع است، اين گروه به عمليات مسلحانه بر ضد مسلمانان پرداخته و همچنين در عمليات اسکان مهاجر نشينها مشارکت کرد و در مهاجرت قانوني و غير قانوني صهيونيستها ياري رساند. اين گروه همچنين در طول انقلاب عربي در سال 1936 با انگليس همکاري داشت و در سال 1931، بعضي از عناصر هاگانا بهمراه اعضائي از «بيتاد»، سازمان « آرگون » را تشکيل دادند که بزرگترين نقش را در برپائي دولت اسرائيل و قتل و آواره سازي فلسطيني ها داشت و شعار و نشان اين گروه، عبارت « فقط با اسلحه » بود که در زير آن عبارت « فقط همين » نيز نقش بسته بود.
    اين سازمان با اعلام استقلال اسرائيل در سال 1948 منحل گرديد.


    تولد دوباره هاگانا اين بار در فضاي مجازي
    از حدود دو سال و نيم پيش يک جوان آمريکايي يهودي الاصل به نام Androw Aaron Weisburd در آمريکا اقدام به تأسيس گروهي به نام هاگانا نمود.اما تفاوت اين هاگانا با هاگاناي اسرائيلي که در دهه 1930 تأسيس شده بود اين است که حوزه هاگاناي جديد در فضاي مجازي و شبکه جهاني اينترنت است.مسئول اين گروه هاگانا را يک سازمان غير دولتي (NGO) مي نامد. در حاليکه چنانچه در ذيل خواهد آمد باتوجه به نوع و گستره فعاليت اين گروه، ارتباط با محافل آمريکايي-صهيونيستي و حمايت دولتي از اين گروه به وضوح قابل تحليل است.

    شعار هاگانا: دفاع اينترنتي، آرامش آمريکايي ها براي اسرائيل
    Weisburd مسئول هاگاناي مجازي در معرفي اين گروه مي نويسد:
    دفاع اينترنتي: آرامش آمريکايي ها براي اسرائيل..زيرا اسرائيل خيلي مهم تر از آزادي شما است!
    فعاليت هاي اين گروه به طور کلي به سه بخش تقسيم مي شود:
    1-شناسايي وب سايتهاي اسلامي
    2-تلاش براي تعطيلي آن ها از طريق اعمال فشار بر ميزبان ها (Hosting)
    3-انجام حملات هکري بر عليه سايت هاي اسلامي
    که ذيلاً به تفصيل در مورد آن ها توضيح داده شده است.
    از نگاه اين گروه سايتهاي اسلامي بدون در نظر گرفتن مذهب (شيعه و سني) به دو گروه تقسيم مي شوند:
    سايتهاي اسلامي-جهادي: هر گونه سايت اسلامي که حاوي مطالب جهادي،اخبار جهادي، دفاع، مقابله با اسرائيل و صهيونيزم، مطالب ضد اسرائيلي و ضد صهيونيستي، حزب الله و تمامي گروه ها و سازمان هاي وابسته به آن، مقاومت و هرگونه مطلبي بر عليه اشغالگران در فلسطين، عراق، افغانستان و هر جاي ديگر دنيا و سايتهاي تحريم اقتصادي اشغالگران.(لازم به ذکر است که کليه سايت هاي حزب ا… لبنان و تمامي سايت هاي مربوط به رهبر معظم انقاب در ليست سياه اين گروه قرار دارند که پيوست مي باشد.)
    سايت هاي اسلامي معتدل: کليه سايت هاي اسلامي به جز موارد فوق الذکر که شامل تبليغ اسلام، دعوت به اسلام، سايت علماء، مراجع و شخصيت هاي اسلامي و …
    اين گروه در ابتدا با توجه به تقسيم بندي ذکر شده اقدام به شناسايي کليه سايت هاي مذکور علي الخصوص گروه سايت هاي اسلامي-جهادي نموده و اطلاعات کاملي از مسئولين آن ها و ميزبان ها بدست مي آورد.سپس باتوجه به ليست تهيه شده که در مورد سايت هاي اسلامي-جهادي ليست سياه (Black List) نام دارد، در مرحله اول اقدام به نامه نگاري به ميزبان (Hosting) مربوطه مي شود.اين نامه نگاري توسط تشکيلاتي به نام دفتر تحقيقات فدرال انجام مي پذيرد.طي اين نامه نگاري به ميزبان مربوطه اعلام مي شود که شما ميزبان يک سايت تروريستي هستيد و يا بايد آن را از هاست خود اخراج کنيد و يا شرکت شما ديگر سرويس نخواهد گرفت!(يکي از موارد مستند جهت اثبات ارتباط و پشتيباني اين گروه توسط محافل دولتي همين تهديد هاستينگ به قطع سرويس در صورت عدم اخراج سايت مذکور مي باشد.)
    طي اين روند تعداد زيادي از سايت هاي اسلامي به طور کلي از شبکه اينترنت حذف شده اند و يا با توجه به اخطار شرکت هاستينگ، مجبور به نقل مکان به ديگر هاستينگ ها شده اند.سايتهاي بزرگي مانند اسلام آنلاين، سايت تلوزيون المنار لبنان و سايت حزب الله از جمله اين موارد مي باشند.