X
تبلیغات
آمادگی وبلاگستان فارسی برای نبرد با رژیم صهیونیستی(مصاحبه در فار - سجاده ای پر از یاس آمادگی وبلاگستان فارسی برای نبرد با رژیم صهیونیستی(مصاحبه در فار - سجاده ای پر از یاس
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امروز : یکشنبه 103 اردیبهشت 16 ، 3:33 عصر
جوانمردى مهرآورتر از خویشاوندى است . [نهج البلاغه]
آمادگی وبلاگستان فارسی برای نبرد با رژیم صهیونیستی(مصاحبه در فار

آمادگی وبلاگستان فارسی برای نبرد با رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فارس: مدیر وبلاگ گروهی فصل انتظار با بیان اینکه وبلاگستان فارسی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است، گفت: پس از دریافت حکم جهاد از رهبر معظم انقلاب بی‌درنگ آماده نبرد با رژیم صهیونیستی هستیم.

فاطمه موسوی نویسنده وبلاگ "گروهی فصل انتظار" در گفت‌وگو با خبرنگار "سرویس فضای مجازی" باشگاه خبری فارس «توانا»، با اعلام خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولت نهم برای حمایت از مردم مظلوم غزه خاطر افزود: ایران توانایی لازم برای جنگ با رژیم صهیونیستی را دارد.
وی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی چهره حقیقی و خون‌آشام خود را به مردم دنیا نشان داده است، به طوری که امروز تمام مردم جهان با خشم و انزجار به این رژیم جعلی می‌نگرند، جنایات او را محکوم‌ می‌کنند، علیه او شعار می‌دهند و آمادگی خود را برای جنگ با رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.
نویسنده وبلاگ فصل انتظار تصریح کرد: انزجار جهانی از جنایات وحشیانه رژیم نامشروع صهیونیستی به حدی رسیده است که بیشتر مردم جهان به ویژه یهودی‌ها در سایت‌ها، وبلاگ‌ها و کامنت‌های خود از این وحشیگری‌ها اعلام تاسف و تأثر کرده و از مردم فلسطین دلجویی می‌کنند.
وی همچنین افزود: وبلاگستان فارسی آماده اعزام به غزه هستند و پس از دریافت حکم جهاد از سوی رهبر معظم انقلاب بی‌درنگ آماده اعزام به غزه برای نبرد با رژیم جعلی اسراییل هستیم.
نویسنده وبلاگ‌ فصل انتظار در پایان با اشاره به بخشی از فرمایشات اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کرد: باید همگی هم‌قدم با رهبرمعظم انقلاب گام برداریم و به هیچ عنوان در مسیر اطاعت از فرمان ولایت فقیه کوتاهی نکنیم.





کلمات کلیدی :